Magisk prisutdelning på IFU-arena.

Idag fick jag ta emot mitt pris som en av vinnarna av årets parainnebandyspelare 2018/2019.

Prisutdelningen skulle äga rum på IFU-arena i A-hallen där Storvreta IBK spelar sina hemmamatcher. Bara det var ju hur coolt som helst.

Först var det dom lagbaserade priserna som delades ut och sen var det dom individuella priserna.

Uppsala-lag som Storvreta IBK, Sirius och Hagunda på ungdoms-sidan tog hem några av dom tyngsta utmärkelserna, så välförtjänt. 

Det var lite nervös men också en mäktig känsla att få tåga in på planen, höra sitt namn och motiveringen över varför just jag vann priset.

Olle från Fyrisgården och Lina från Storvreta IBK är vinnarna för säsongens nya pris: årets parainnebandyspelare sa speakern innan vi tillsammans gick in på planen.

Sedan tog en fotograf lite bilder på oss innan vi lämnade planen. Ida var där och såg mig ta emot priset så det var jättekul!

Känns så uppskattat att dom som röstat fram mig som en av vinnarna har sett att jag är en spelare som ger allt på planen i varje byte, stöttar mina lagkamrater, kämpar och gör en del mål ibland.

TACK detta pris är ett av mina häftigaste och värdefullaste priser som jag var vunnit.

Bilden kan innehålla: Lina Moberg Åhr, som ler, står

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!