Min kärlek till Arsenal!


The three signs that show Arsenal will improve under Unai Emery ...
Ett lag = En kärlek!
Hej alla läsare!

Min kärlek till Arsenal är stor. Men vi har haft tuffa år framför oss men kanske kan man börja hoppas lite smått på en ljusare framtid!

Arsenal har ett riktigt bra lag även om försvaret läcker ganska ofta.

Ligaspelet har sett riktigt knackigt ut men jag tycker spelet sett mycket bättre ut glimtvis sen Mikel Arteta tog över som coach efter Unai Emery!

Under en magisk vecka slog ju faktiskt Arsenal mästarna Liverpool med 2-1 på hemmaplan för att sedan bara några dagar senare piska Manchester City med 2-0 på Wembley och boka en plats i FA-cup-finalen. En final där Chelsea väntar.


Det är ju efter sådana matcher och prestationer vi Arsenal-supportar kan börja tro igen!

Självklart blir jag ledsen, arg, frustrerad och lack när mitt lag förlorar men lika glad, lycklig och nöjd blir jag när Arsenal vinner.

Förhoppningsvis avslutar Arsenals stjärnor säsongen på topp med en big win på Wembley mot Chelsea!

Jag tror på er grabbar. Arsenal-fan forever!

Arsenal 4 - Norwich City 0 match report: the Gunners run rampant ...
Måååål kommer!






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!