Min drömdag!

Bilden kan innehålla: Lina Moberg Åhr, utomhus

Hej alla läsare!

Igår var nog en av dom bästa dagarna i mitt liv.

Först så träffade jag min fina vän och lagkompis Jonas, vi gjorde sällskap ner på stan, fikade på Fågelsången, gick en sväng förbi nya Studenternas och minigolfbanan sen var vi en tripp till bibblan och kollade på filmer och böcker.

Så vi hade en riktigt mysig eftermiddag tillsammans!

Efter det väntade världens coolaste överraskning som Lidia hade fixat, så då gick vi tillbaka till minigolfbanan för att se vad det kunde vara.

Nog blev man överraskad allt! Det var nämligen en fotboll med Sirius klubbmärke på och alla spelarnas autografer på. UNDERBART! Jag blev så glad.

Grejen är den att vi mötte ju Sirius paralg i våras och vann faktiskt med 5-2 då! Och domaren i den matchen jobbar med Sirius a-lag så han hade fixat autografer och boll, så stort TACK till honom!

Nu är matchbollen på finaste ställen hemma i min lägenhet så den syns ordentligt när jag bjuder hem familj och vänner.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!