Mina tankar som snurrar!

För tillfället (vilket är rätt ofta) har jag mycket tankar som snurrar. Och som vanligt handlar det mest om:  träning, mat, vikt och Arsenal. Som ni vet så älskar ju att träna. Springa, spela fotboll, träna basket e svettas på gym. Och man vill ju bygga muskler. Men som det känns nu händer det ingenting. Ändå har jag börjat tänka större med portionerna, äta mer och använder fullkornsbröd till frukost så då borde det ju liksom bli någon skillnad. Men man måste väl ha tålamod kanske. Sen har jag börjat våga se Arsenals matcher också, så stolt! Hittills 2014 har jag sett tre matcher: Newcastle-Arsenal (0-1) Arsenal-Cardiff (2-0) och Arsenal-Tottenham (2-0). Även fast det är sjukt nervöst att följa favoritlaget i 90 plus stopptid så är det också sjukt kul! Har ni tips/råd hör gärna av era alla sköna bloggare där ute.
Träningsfreak, jo jag vet!

Kung Ramsey!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!