Det blir bättre!

Taggad för cup!
Träning, träning, träning så ser mitt schema ut dag för dag. Men tankarna (dom jobbiga) är inte lika starka nu, så det går att hantera! Och paniken/stressen som fanns förut är borta. Visst händer det att jag väger mig fortfarande (då och då) men bara för att se om det hänt någonting. Ärligt så är jag faktiskt nöjd över mig å min kropp. Det har bara blivit en fix-idé det där med att springa och väga sig. Sånt går ju över, det tar bara lite tid. Och nu har man annat att tagga/fundera på. Fotbollscupen i Sandviken nu i januari. Det ska bli så kul att komma iväg och spela fotboll igen. Det var ju ett tag sen liksom. Motståndarna kommer få problem om jag fortsätter ligga i hårdträning (ha, ha). Och några träningspass med tjejerna hinner man ju med innan cupen drar igång. Fotbollen, basketen, jobb, skolan, mitt liv flyter på rätt bra just nu! Sen att favoritlaget nr 1 Arsenal går som tåget i ligan och dessutom spelar fin fotboll gör ju inte saken sämre! Kram på er alla bloggare där ute!
Bästa laget nr 1, enligt mig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!