Sport, familjen och vänner är livet!


Jag älskar verkligen att träna och spelar både fotboll, innebandy och basket.

Det är så kul att umgås med sina lagkamrater, känna gemenskapen, träna och spela massa matcher!

Att vinna medaljer, göra mål, lyckas med någon snygg fint, passning eller en dribbling är en härlig känsla.

 Förra helgen vann mitt innebandylag Örnarna Upplandstrilogin och det var hur coolt som helst.
Och att det blev två snygga mål i finalen är något jag är extra stolt och glad över.

Som det känns just nu så kommer jag fortsätta med mina sporter i många år framöver!

Jag lever ett aktiv liv och trivs toppen med det och att vara vältränad är en av nycklarna till ett långt och hälsosamt liv.

Älskar min familj, mina vänner, lagkamrater, kollegor och alla som bryr sig om mig!

Bilden kan innehålla: 4 personer, inklusive Lisa Mattsson, personer som ler


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!