Ännu ett roligt parkrun-lopp genomfört!

uppsalaparkrun

Då var det lördag igen och det brukar betyda parkrun-lopp om jag inte har matcher eller träningar med mina lag såklart!

Denna lite gråmulna förmiddag var det ändå 43 löpare som skulle springa dom 5 kilometerna, riktigt starkt.

Jens och jag ställde upp oss på startlinjen sen var vi alla iväg. Två av motionärerna hade dessutom med sig sina hundar så det var riktigt coolt!

Första två kilometerna kändes lite sega men på dom tre sista kände jag mig stark. Och i mål kom jag på tjugonde plats med den snabbaste tiden i år 23 minuter och 23 sekunder. Brorsan gjorde också ett grymt bra lopp och fick tiden 24 minuter och 32 sekunder!

Så vi var båda jättenöjda efteråt.

TACK alla funktionärer som gör detta möjligt, ni är hjältar och guld värda!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!