Ännu en kul parkrunlördag!


Då var det dags igen för ännu ett roligt parkrunlopp!

Denna lite gråmulna lördagsförmiddag var det ändå 41 taggade löpare som hade tagit sig till Stadsträdgården, riktigt starkt gjort.

Brorsan ställde också upp och förra helgen slog han personbästa så jag var tvungen att se upp för honom även om jag nu mest springer mot mig sjäv!

Så var loppet igång och jag inledde i ett ganska bra tempo och försökte hålla det hela vägen.

Det gick snabbt och jag orkade dessutom med en spurt på upploppet! Strax efter mig kom Jens i mål på den fina tiden 24 minuter och 34 sekunder.

Jag fick 22 minuter och 55 sekunder så vi var båda väldigt nöjda med våra prestationer!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!