Kärleken till fotboll och all sport.

 Bildresultat för Lina Moberg

Jag älskar fotboll och mina favoritlag är Arsenal i Premier League, Barcelona i La Liga och Sirius i allsvenskan.

Världens bästa fotbollsspelare enligt mig är Lionel Messi. Sen finns det flera spelare som jag beundrar som till exempel: Zlatan Ibrahimovic, Mesut Özil, Pierre-Emerick Aubameyang och Mohamed Salah.

Att följa sina lag under en säsong är som en berg och dalbana av känslor. Men för det mesta är det bara kul. 

Det bjuds ofta på bra fotboll, snygga mål, vinster och glädje men också besvikelse, förluster, missade målchanser eller röda kort.

Sen finns det såklart olika sätt hur man följer sina favoriter. Jag brukar följa Arsenal och Barcelonas matcher på Forza-appen, se Sirius live eller på C-more och Barcas Champions League-matcher tittar jag på från tv-soffan.

Jag spelar själv både fotboll, innebandy och basket och lever ett aktivt liv.

Sport är mitt liv skulle man kunna säga och det känns UNDERBART.


Bildresultat för aubameyang arsenal
Kramkalas!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!