Personbästa på Parkrun!

Bilden kan innehålla: en eller flera personer, träd, utomhus och natur

Då var det lördag igen och ännu ett kul parkrunlopp att se framemot!

Denna fina höstdag var vi rekordmånga löpare 50 stycken och ett gäng långväga gäster från Australien.

Jens hakade också på denna gång och som vanligt hejade både mamma, Birger och Kira på oss från sidan!

Klockan 9:30 gick startskottet och så vara alla iväg. Jag gick ut starkt och fortsatte sedan i mitt tempo precis som vanligt.

Första 4 kilometerna kändes ganska lätt men tröttheten kom smygandes först den sista kilometern!

Trots det orkade jag med en spurt över mållinjen.

Tiden blev riktigt bra 22 minuter och 49 sekunder personbästa och jag var så nöjd med det!

Min bror tog sig också i mål och han kämpade på grymt bra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!