Ny parkrunsuccé!

Bilden kan innehålla: Jens Moberg och Lina Moberg Åhr, personer som ler, personer som står, träd, utomhus och natur

Då var det lördag igen och ännu ett kul parkrunlopp att se framemot!

Denna gång kom pappa dit och hejade på också liksom mamma, Birger och Kira.

Det var lite slirigt och blöt på banan med alla höstlov så man fick se upp för att inte halka!

Jens sprang han med och vi möttes vid startlinjen och pang sen var alla löpare iväg.

Jag tog rygg på dom riktigt snabba löparna och körde sedan mitt race hela vägen!

Dom första 4 kilometerna kändes ganska lätta men det var först den sista kilometern som tröttheten slog till.

Trots det orkade jag med en spurt i mål!

Brorsan gjorde ett fint lopp och han kom i mål några minuter efter mig.

När resultaten var klara fick jag ett nytt personbästa på 22 minuter och 43 sekunder, vann min åldersklass och kom tvåa i damklassen, UNDERBART!

Jens fick även han en snabb tid med 25 minuter och 20 sekunder! Så vi var båda väldigt nöjda med våra presationer.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!