Träning är livet.

 
Kroppen är byggd för att träna och röra sig.

Man mår bättre och framförallt är det jävligt kul. Det spelar ingen roll vad man tränar det viktiga är att man gör det.

Jag har spelat fotboll sen man var kanske 12 och det är fortfarande lika roligt. Och hur många matcher man än spelat så är nerverna där och spökar varje gång.

Men känslan att springa in på planen , hör publiken och sorlet och lyckan att se bollen gå in i krysset är bara magiskt.

Plus att dela glädjen, besvikelsen eller vinnarkänslan med sina lagkamrater är obeskrivlig.

Har så många härliga minnen med fotbollen så det skulle ta en hel natt skriva ner allt.

Men några av mina bästa och starkaste minnen är givetvis mina 4 mål mot Polen i Los Angeles 2015, när jag gjorde ett väldigt snyggt mål under Kim Källström Trophy bronsmatchen 2015 och när man vunnit både Storsjöcupen och Göranssons cup .

 Sedan är jag helt ok både på basket och innebandy utan att låta alltför ego.

Sedan är Arsenal bara bäst, Leo Messi är briljant och Storvreta IBK äger totalt i innebandyns värld där Alexander Rudd är stjärnan.

LinaOrnarna_028.JPG



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!