Efter Coronapandeminmörket snart kan vi äntligen se framemot fotbollsträningen igen!

Efter ett helt år med denna hemska Coronapandemin och många inställda träningar kan vi äntligen börja se framåt mot en ljusare vår och fotbollsträningar utomhus. Jag har dessutom kämpat (som många andra) att försöka hitta ett jobb på den tuffa marknaden men det går segt och känns ibland som att försöka springa i kvicksand. Tur att jag har all stöd i världen från min familj och vänner för det är guld värt. Mina dagar är fyllda med träning (joggar ett pass varje morgon), promenader och sen söker jag självklart arbeten och träffar vänner och nära och kära. Tisdag den 4 maj är ett datum jag och mina lagompisar verkligen ser framemot för då får vi äntligen träffas och träna fotboll tillsammans på Berthåga IP! Jag älskar alla mina lagsporter (fotboll, innebandy, basket och handboll) och kommer fortsätta så länge det är kul.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!