Parkrun-lördag!

Bildresultat för parkrun uppsala

Då var det lördag igen och ännu ett roligt parkrun-lopp att se framemot denna lite gråmulna förmiddag.

Vi var rekordmånga 55 löpare som radade upp oss på startlinjen och brorsan och jag var två av dom!

Dom två första kilometerna kändes hyfsat bra men sen blev jag lite trött på slutet av banan. Orkade ändå med en spurt sista metrarna! Jag kom tvåa i damklassen, vann min åldersklass och kom på 18:e plats totalt! Klart godkänt ändå.

Jens var inte långt efter och såg stark ut på upploppet även om jag kom före honom i mål! Han närmar sig.

Min tid blev 23 minuter och 51 sekunder och Jens fick 24 minuter och 30 sekunder så vi var väldigt nöjda bägge två!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!