Fotboll är livet!


Minne för livet. 

Att jag gillar fotboll vet dom flesta. Både att spela själv och att titta på tv. Man får nya vänner, få uppleva gemenskapen i ett lag och se mycket av världen. Grekland, Los Angeles , Göteborg och idol-möten med Kim Källström och Kevin Walker för att nämna några saker. Och det roligaste är ju självklart att vinna matcher men minst lika kul är det att umgås med sina lagkamrater, göra mål eller lyckas men någon snygg dribbling. Man utvecklas ständigt på fotbollsplanen och det finns inga begränsningar bara möjligheter . OS-silvret från Special Olympics i somras och mina 4 mål mot Polen är ett av mina bästa och värdefullaste minnen från min fotbollskarriär . Så länge det är roligt kommer jag fortsätta utöva sporten jag älskar!
Min favorit: KEVIN WALKER.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!