Oavgjort i toppmatchen Manchester City-Arsenal!

Toppmatch mellan Manchester City-Arsenal och ett fullsatt Etihad Stadium på söndagskvällen! Jag kollade på innebandy Storvreta IBK-Jönköping på IFU och kom hem ca 17:30 och sen var mitt fokus på Bingolotto istället. Men både pappa och brorsan såg matchen och kom med lite rapporter och sånt! Jag var mest otroligt nervöst. Matchen var jämn och båda lagen spelade ganska bra men tog liksom ut varandra. Martin Ödegård visade åter igen hur grymt bra han är och mittbacksduon Gabriel/Saliba höll nollan åter igen mot norske målkungen Håland! 0-0 en stark poäng med hem till London och fortsatt med i toppstriden! Så jag är väldigt stolt och glad över det resultatet för mina grabbar. Obesegrade och 4 poäng totalt över två matcher mot dom regerande mästarna är riktigt imponerande. Säsongen fortsätter och Arsenal är med där uppe i kampen om medaljerna!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!