Älskade Sigge.

Jag har så många fina minnen av Sigge! Det har varit bus, promenader, gos och myisga stunder med den mest sociala och framåt katt jag lärt känna. Han älskar chips och att ligga på axlarna och spana! Mina vänner gillar också Sigge och vi har gått många promenader med honom på somrarna eller ibland på varma vårdagar. Det har varit så kul att vara kattvakt åt Sigge och ibland har han smitit över till min granne då han balancerat på räcket dit! Sigge har haft problem med asmta och fått hjälpmedel för det men dom senaste dagarna har han blivit allt tröttare och äter knappt. Det blev en tripp till vetrinären och dom misstänkte en tumör. Så för att Sigge inte ska få lida och ha ont så ska han få somna in på måndag! Känns väldigt ledsamt såklart men det är bäst för Sigge. Han har levt ett långt, värdefullt och bra kattliv då han är hela 15 år. TACK Sigge för allt din familj och du gett mig med glädje genom åren. Nu får du busa med dina kattvänner Sikke, Misselina, Tilda, Laban och Mjauriz bland molnen och bli en änglakatt som vakar över oss nere på jorden! ALL KÄRLEK TILL DIG FÖR ALLTID.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!