En utseendefixerad värld!

Hej kära läsare!

Det finna både positiva och negativa saker med sociala medier. Som med allt annat förresten!

Jag älskar Facebook och är inloggad där flera timmar om dagen framförallt nu under semestern.

Under resten av året när man jobbar och har alla träningar med sina olika lag blir det såklart mer sällan. Även om det alltid blir en sväng på Facebook varje dag och ibland Instagram eller Twitter.

Är lätt att bli beroende!

Brukar lägga upp en hel del bilder och skriva om mina träningspass, mina matcher eller bara chatta med mina vänner på Facebook.

Lägger min själ och hjärta på att må bra, träna hårt, sköta jobb och skola exemplariskt och ser till att umgås med familjen och mina kompisar så ofta det går.

Vännerna ser jag väl inte direkt varje dag kanske förutom mina lagkamrater inom fotbollen, innebandyn och basketen  men håller kontakten med dom flesta på framförallt Facebook.

Sköt om er nu mina läsare så hörs vi nästa gång!
Lina Moberg Ã…hrs foto.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!