Att träna är livet!

Santi Cazorla= Arsenals playmaker och superstar!
Fotboll är livet!

Kroppen är byggd för att träna. Dessutom är motion nyttigt för både kropp och själ.

Som ni vet älskar jag ju fotboll över allt annat i hela världen. 

Gemenskapen , matcherna och träningarna och alla människorna man får möta på vägen.

Och jag har haft turen att få delta i två Special Olypics (Grekland 2011) och (Los Angeles 2015)!

I Atén blev det en fin fjärdeplats och 4 mål framåt för min del och i Los Angeles blev det ett SILVER och 5 mål från mina fötter.

Men självklart ska LAGET ha mest credd!

Sedan lirar man ju också innebandy (två pass i veckan) och basket dessutom.

Det blir en hel del träningar under veckan men det är det lätt värt!

Älskar alla mina sporter även om fotbollen alltid kommer vara nr 1.

Men jag är faktiskt rätt bra både på innebandy och basket också.

Och tränarna är toppen och ställer alltid upp liksom mina underbara lagkamrater !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Träning ger muskler, flås och glädje!










 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!