Tack 2019 men nu ser jag framemot 2020!

Relaterad bild
Nytt år = nya möjligheter!
2019 har varit ett bra år på många sätt men 2020 kan också bli ett fantastiskt år!

Här kommer mina höjdpunkter från det gångna året: att jag fick stanna på mitt jobb Opalens förskola, Teneriffa-resan, att Arsenal tog sig hela vägen till Europa League-finalen i Baku och att jag blivit en bättre löpare tack vare parkrun!

Mina drömmar och mål inför 2020 är att Arsenal ska börja vinna sina matcher och börja klättringen uppåt i tabellen, att jag fortsätter att utvecklas inom mina sporter (fotboll, innebandy, basket och handboll) och att mina vänner, familj, arbetskollegor och lagkamrater får fortsätta ha hälsan i behåll.

Bildresultat för nytt år nya möjligheter 2020
Hejdå 2019 och hej 2020!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!