Lyckad avslutning med bästa Örnarna!

Bildresultat för Storvreta ibk örnarna
LAG-glädje!
Ikväll avslutade ett gäng taggade Örnar säsongens innebandysäsong.

Vi samlades på IFU-arena, körde lite snöbollskrig (två lag och sen skulle vi skjuta så många bollar som möjligt på det andra lagats sida, mest bollar vann) och sen delades vi upp i olika lag och körde miniturnering mellan varandra.

Det bjöds på snygga mål, kamp, spelglädje, fina passningar och härliga närkamper!

Jag hamnade i samma lag som Jimmy, Lina S, Sandra och Pelle. Dream team med andra ord.
Vi kämpade på stenhårt i varje match, gav allt och vi vann några matcher på det också. Blev ett mål också från min klubba så det är jag väldigt nöjd med sen blev det mycket spring och lite coola passningar.

För min del går jag alltid in med en 100 procentig inställning till både träningspass och matcher och det är egenskaper jag hoppas uppskattas av både mina lagkamrater och tränarna.

Efter våra matcher hade tränarna fixat fika och vi njöt av Festis och smarriga muffins. I samband med detta fick vi också ta emot våra välförtjänta diplom.

Nu går vi på sommarlov och återtar träningarna igen någon gång i augusti skulle jag tippa.

TACK alla fina lagkompisar för en rolig, lärorik och tuff säsong.

Mitt bästa innebandyminne var när vi vann den tredje delen av Upplandstrilogin, när jag fick priset som årets paraidrottare och alla matcher vi spelat.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!