Västerviksresan 2016!



I måndags hämtade Niklas och hans föräldrar upp mig för vi skulle tillbringa en hel, härlig semestervecka i Västervik där Niklas mormor och morfar bor.

Mannos och Johanna körde i en bil och Amanda, Thom och barnen Kelly och Aron tog sin bil dit.

Det blev en riktigt lång bilresa på grund av köer, strul och mera köer. Men fram kom vi till slut!

Niklas och jag skulle bo med Beryl och Tony medan resten av gänget hade hyrt en stuga vid Lysingsbadets Campingplats.

 Vi hade många lata dagar i Västervik med träning, shopping, god mat och mycket fika.

I torsdags besökte vi Gamleby och en annan dag hälsade vi på Pernilla, Mats, Johanna, Mannos, Amanda, Thom , Kelly och Aron på Lysingsbadet.

Och i onsdags kollade Niklas och jag på speedway när Västervik tog emot Örnarna på Stena Arena.

Sedan åt vi allihopa middag hos Tony och Beryl en kväll.

Vi spelade också fotboll en hel del och Thom var faktiskt riktigt bra på att trixsa med fotbollen. 

Dessutom hade vi tur med vädret . Soligt och varmt nästan varje dag.

Minigolf är ju roligt så detta spelade vi två utav dagarna Niklas och jag.

Tony och Beryls hus låg centralt beläget med bara 2 kilometer från stan och vattnet, smidigt!

På fredagen möttes vi upp på stan och åt lunch på Fiskeboden. Och en anna dag under veckan käkade Niklas och jag på Harrys.

Sista kvällen med gänget slog vi på stort med pizza hos Niklas mormor och morfar.

Vi hade verkligen en toppenvecka där i Västervik. Tack för att jag fick hänga med!


 

















































Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!