Fotboll!


 
Som ni veta kära läsare så älskar jag ju fotboll.

Känslan att tillhöra ett LAG, få spela matcher och bara umgås med sina lagkamrater är några av anledningarna varför fotboll blev just min idrott.

I ett lag ska ALLA få spela oavsett vilken nivå man befinner sig på och det ska gälla i varje klubb i alla fall på den nivån vi spelar på.

Några av mina finaste ögonblick som fotbollsspelare var självklart OS-silvret och USA-trippen 2015 plus guldet och mina två mål när Kim Källström Trophy-finalen 2014 avgjordes.

Sedan finns det också tunga minnen men det till får man ju räkna med i sportens värld.

Gör allt för laget och det spelar ingen roll alls om jag får börja på planen eller på bänken det är helt upp till tränaren!

Kommer att spela fotboll så länge man tycker det är kul.



 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!