Mina tankar!

Bildresultat för Lina Moberg
Jag älskar att träna, umgås med familj och vänner och att jobba. 

Göra saker, träffa människor och känna gemenskap och glädje med mina kollegor och dom runt omkring mig. 

Efter att ha jobbat inom förskolevärlden i väldigt många år  kanske det är dags att prova något annat. 

I fredags efter jag fått det tunga beskedet som ett slag i magen  har jag nu insett att jag har alla möjligheter att tänka ut och fundera vad jag verkligen vill göra. 

Tur att jag har mina lagsporter att hålla på med och mina fina lagkamrater, ni är guld värda hela högen!

Vill också passa på att tacka mina underbara kollegor på Kvarnens förskola för denna tid och vi håller kontakten på Facebook!







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!