En ny säsong att se framemot med Storvreta IBK-örnarna!

Taggad för en ny säsong med Storvreta IBK-örnarna!

Nu är jag inne på min fjärde säsong med Storvreta IBK-örnarna!

Tycker att utvecklingen har gått framåt sedan jag började spela 2014.

Vi har ett bra lag med många duktiga innebandyspelare!

Förra säsongen slutade med silverlycka efter en annars ganska tung säsong. Vi kämpade väl varje match men förlorade nästan alla matcher vi spelade.

Förhoppningsvis blir detta en mer lyckosam säsong för oss Örnar!

 Under gårdagens träning spelade vi för första gången i våra femmor vi ska ha sedan när matcherna drar igång.

Och jag hamnade i samma femma som: Jesper, Marcus, Erik och Said!

Mina personliga mål denna säsong är att bli en bättre poängspelare. Känns som ett realistisk mål!

Men framförallt ska vi ha kul, spela som ett lag och alltid ge hundra procent.

Önskar ett stort lycka till med säsongen för lag svart och lag röd!

Storvreta IBK-örnarna = bäst!

Efter en välförtjänt julvila på 6 dagar är Örnarna tillbaka för att spela i Mika Kohonen Trophy. Dagen började på bästa sätt med vinst för tjejlaget i uppvisningsmatchen.
Bästa gänget!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!