Livet är värdefullt liksom idrotten. Ta hand om varandra!

Bildresultat för Lina Moberg
Sport är magiskt!

Jag älskar sport och då självklart lagsporter.

Det är tuffa tider nu när Corona-viruset ställer till det i hela världen!

Vi har fått träningsuppehåll tills vidare och jag saknar alla mina lagkompisar, själva matchspelet och alla roliga övningar men framförallt det sociala.

Men i det här läget får man ha tålamod, ta hand om varandra och tänka på sina nära och kära.

Livet är viktigare än idrotten trots allt!

Man får hitta på andra sätt att hålla igång flåset på. Jag kör mycket egenträning i form av joggning
och promenader till exempel.

All kärlek till mina läsare och familjen som är mina diamanter!

Bildresultat för I love Arsenal
Arsenal FC = forever!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Medaljregn i Special Olypics World Games i Berlin 2023!

En lärorik innebandydag på IFU!

En kul baskethelg i Skövde!